Telefon: 070 150 510
E-pošta: info@bonitax.si
Spletni izobraževalni program EKSPRES DO NOVIH KUPCEV
KOMU JE NAMENJEN sip Ekspres do novih kupcev?
Lastnikom malih in mikro podjetij, ponudnikom storitev v turizmu, ne glede na to, v kateri tržni niši poslujete.
KAKO BO sip Ekspres do novih kupcev KORISTIL IZVAJALCEM IZOBRAŽEVANJA?
Podjetnice, podjetniki boste med izobraževanjem opredelili nosilne elemente poslovanja. To je nujno in vam bo v nadaljevanju pomagalo pri tem, da boste pripravili trendovske nove ponudbe za svoje idealne kupce. Vaša edinstvena konkurenčna prednost jih bo zlahka navedla k nakupu. Spoznali boste resnično vlogo spletnih strani in socialnih medijev in tako pričeli z veseljem tržiti svoje storitve.
MODULI:
PRIPRAVA
Poslanstvo, vizija, cilji, vrednote poslovanja in projekta
1. KAJ je moja ponudba?
Kaj delam? Analiza panoge, opredelitev trendov
PANOGA, PODJETJE, PONUDBA
Team za izvajanje projekta
2. KOMU so moje storitve namenjene?
Kdo so moji idealni kupci? Analiza trgov in kupcev:
CILJNA SKUPINA KUPCEV, SKUPINA IDEALNIH KUPCEV, AVATAR
Nakupne persone po STO
3. KAKO poslujem?
Kako to delam? V čem sem boljši od drugih? Analiza konkurence;
TRŽNA NIŠA, ENKRATNA KONKURENČNA PREDNOST
Trajnostni vidik, Slovenia Green
4. TRENDOVSKA NOVA PONUDBA
Kako izboljšam svojo aktualno ponudbo ali pripravim novo, trendovsko;
POVEZOVANJE, TRENDI, DESIGN
DOLOČANJE CEN, POZICIONIRANJE
5. KOMUNICIRAM Z AVATARJEM
Kako pritegnem pozornost idealnih kupcev in jih pritegnem k nakupu?
Kako ohranjam stik z obstoječimi kupci in s sledilci?
SPLETNA STRAN, SOCIALNA OMREŽJA
E-MAIL MARKETING, VSEBINSKI MARKETING
KAKO POTEKA IZVAJANJE sip Ekspres do novih kupcev?
Sip Ekspres do novih kupcev je razdeljen na 5 modulov, ki si smiselno sledijo in jih je za to, da se doseže optimalni rezultat, potrebno v danem vrstnem redu tudi izvajati.
Vsak modul vsebuje razlago teme, ki jo obravnava in pripravljene obrazce, ki jih mora izvajalec programa izpolniti, ko temo "predeluje". Tudi obrazci si smiselno sledijo in vsi skupaj predstavljajo Poslovno mapo, ki jo člani projektnega tima uporabljajo v tiskani ali online obliki.
V Poslovni mapi so zbrani vsi podatki o projektu - torej o opredeljevanju idealnih kupcev, avatarja, edinstvene konkurenčne prednosti, o cenovni politiki, pozicioniranju ponudbe in podjetja, o procesu izvajanja digitalizacije... Vsi ti podatki skupaj predstavljajo trdne in stabilne temelje za samozavesten začetek prodaje nove trendovske ponudbe!
V času izvajanja programa je izvajalec ves čas v stiku z mentorico v zasebni fb skupini, kjer z njo in drug z drugim komunicirajo tudi ostali uporabniki sip Ekspres do novih kupcev in tudi medsebojno izmenjujejo ideje, nasvete, mnenja...
KOLIKO ČASA TRAJA IZVAJANJE sip Ekspres do novih kupcev?
Predviden čas za izvajanje vsakega modula je 1 teden; skupni čas za izvedbo celotnega programa je torej mesec in pol.
Koliko ur bo potreboval posameznik, da bo opravil vse naloge v posameznem modulu, pa je odvisno od več dejavnikov: kako hitro v podjetju pridobivajo in razvrščajo podatke, kako hitro sprejemajo odločitve, koliko časa si lahko v obdobju vsakega tedna izvajalec vzame za izvajanje programa...
Čas izvajanja sip Ekspres do novih kupcev bo sicer odvisen tudi od izbora zunanjih izvajalcev, s katerimi bo izvajalec sodeloval: prenova spletne strani, učenje osnov e-mail- in vsebinskega marketinga, analiza trga, priprava časovnice objav, fotografi, ipd. To še posebej velja v primeru, ko predstavljajo storitve zunanjih sodelavcev vmesni člen, ki mora biti izveden, preden lahko izvajalec nadaljuje z izvajanjem programa.
KATERE SO PREDNOSTI sip Ekspres do novih kupcev V PRIMERJAVI Z OSTALIMI IZOBRAŽEVANJI?
Online dostop do vseh materialov sip Ekspres do novih kupcev: izvajalec lahko od koderkoli dostopa do sip in ga izvaja kjerkoli in kadarkoli. Tako zlahka prilagodi izvajanje programa svojemu sicer natrpanemu urniku.
Sip Ekspres do novih kupcev omogoča izvajalcu interakcijo z mentorico in ostalimi udeleženci v zasebni fb skupini. Na morebitna vprašanja, vezana na poslovne skrivnosti podjetij, mentorica odgovarja zasebno in izključno izvajalcu, ki je vprašanje postavil.
Vsi obrazci, ki jih izvajalec v vsakem modulu izpolnjuje, skupaj sestavljajo Poslovno mapo. V tej mapi so zbrani vsi podatki o celovitem postopku pridobivanja novih kupcev in o izvajalcih ostalih storitev, potrebnih v tem procesu.
Sip Ekspres do novih kupcev po korakih vodi izvajalca, da premišljeno in v skladu z realnimi možnostmi, ki jih podjetje ima, izvaja proces opredeljevanja temeljnih dejavnikov za pridobivanje novih kupcev. Koraki si smiselno sledijo, vsak naslednji nadgrajuje prejšnjega. V nadaljevanju se postavi nova strategija pridobivanja novih kupcev in ohranjanja obstoječih.
Izvajalci Sip Ekspres do novih kupcev se z izvajanjem procesa učijo osnov managementa, marketinga, upravljanja s človeškimi viri, upravljanja s časom in finančnega poslovanja.
Vodja projektnega tima, ki izvaja proces pridobivanja novih kupcev, med celotnim procesom spremlja in ocenjuje delo in sposobnosti vseh članov tima, tako tudi zunanjih sodelavcev in svoje delo in sposobnosti. Te ocene in mnenja so zbrana v mapi Uspešnejši skupaj!
Bonitax je pripravil za izvajalce sip Ekspres do novih kupcev bonus gradiva in brezplačen dodatni strateški posvet z mentorico 1 na 1 v vsakem posameznem modulu.
Telefon: 070 150 510
E-pošta: info@bonitax.si
Bonitax, avtorske pravice pridržane
Izdelava spletnih strani:Izdelava spletnih strani - Spletna postaja
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.